Sunday, May 1, 2011

Okay , dah lama tak update blog . The reason is ? Im lazy to keep repeating about the same things .

15/04 /2011 - 30/04/2011

Aku pergi k.L and stay dengan bestfriend aku Syuhada a.k.a Sue;) . Sampai je kat sana , dia , naz ( her boy ) and akem ( new friend ) datang jemput aku kat Putra . Balik rumah dia sekejap , salin baju then dorang ajak keluar pergi karaoke . Time tu tak biase lagi lepak dengan boy dia and membe boy die tuh . So , agak malu2 lah .

About 2weeks aku kat sana , macam2 yang kitaorang share bersama and YES IM HAPPY . Mana tak happy nye , makan share satu pinggan , baju share , nasib boyfriend je tak share ye . masak bersama , tido bersama . Hoho .

Yang paling best time lepak kat tasik titiwangsa dengan diaorang . Makan mc'D sambil dengar naz and akem main gitar . Tiba2 teringin pulak nak belajar main gitar ( gedik ) . Akem ada lah ajar sikit main gitar tapi aku ni lambat pick up so dia fed up . Suka lepak dengan diaorang , dengar diaorang merepek pasal katy perry berbagai lah , noh hujan lah , justin bieber la .

Ouh ye , plan diet kitaorang selalu je tergendala disebabkan aku yang memanjang je lapar nak makan . HAHA . Siot je kan ? Sue , i rindu nak lepak dengan korang semua , rindu bila teringat kita jalan kaki pukol 2pagi pergi PPR time u gadoh dengan naz . Rindu nak merepek , nak touching dengan u . Rindu nak lepak kat hotel ( ding ding ding ) . HAHA

My relationship with him ? Sampai sekarang still lagi bertahan even selalu bergaduh . high jealousy , itulah dia sekarang tapi aku suka !! Lately , aku perasan yang dia terlalu care pasal hubungan kitaorang and he always discusses about the heart and feeling .

COUNTDOWN ;
03may2011 , one year that we've been together .
iloveyoubie , forever you're in my heart