Wednesday, February 23, 2011

im so deeply sorry babe :'(

okay , aku tahu aku salah . Aku cuma tak nak bagi kau harapan sebab aku dah ada boyfriend . Kau kena faham tu . Maybe aku silap cakap , aku minta maaf . Selama ni kau selalu teman aku , bila kau cakap kau nak aku jadi part of your life , aku tak dapat terima tahu tak . Aku takut aku bagi kau harapan .

Harini , kau datang rumah tak macam selalu dah . Kau pandang aku pun tak . Sumpah sedih , rasa nak menangis tapi maybe tu yang terbaik untuk kau . You'll do so much better on your own when im gone , trust me :') . Better kau sakit hati sekarang daripada kau berharap dengan aku and last2 im ruin it . Itu lagi akan menyakitkan hati kau .

Dah tak ada yang memekak pagi2 call aku , text aku . Swear , aku tak akan lupa our memory . Tak kisah la kalau lepas ni kau benci aku , aku yang salah . Im so deeply sorry :'(