Friday, February 18, 2011

Tak de yang best aku nak cerita pasal birthday aku , but thanks to all for wishing my birthday kat facebook . Thanks a lot :)

Okay la weyy . Cukup lah aku dah faham kau selama ni kan ? Tak kisah la nak jadi macam mana pun nanti . Just wait and see dah la apa nak jadi lepas ni . Ye lah weyy , put the blame on me lah . Aku yang salah sebab care pasal kau , sebab suka mengharap . Shit !! apahal kau tak terus terang je hah ? Sorry lah kalau aku kecoh kat sini , tapi at least kau tahu apa aku rasa kan ? Tapi kau ?

Tak payah cakap pun takpe sebab kau berubah tanpa kau sedar ! aku rasa lah derr ! Aku dah cukup faham keadaan kau tapi kau ? i hope you'll be free from me forever because i dont want u to get hurt but im not strong enough to let u go :'( . I am selfish right ? Selfish pun sebab aku sayang kau tahu tak . Aku mintak maaf .. aku yang salah .