Wednesday, February 16, 2011

GIVE ME THE OLD HIM PLEASE :'(

After day yang kitaorang gaduh sampai break berbagai tu , kitaorang baik balik . Aku yang mengalah . Apadahal ? :') .

Aku ingat semua akan jadi macam biasa , tapi entah lah . Tak ada yang berubah faham tak ? Siapa yang mulakan dulu ni ? Siapa yang berubah ni ? Aku ke kau ? aku fikir sampaikan kawan2 aku kat sini risau tengok aku . New friend , hafiz namanya . Dia terlebih risau tengok aku . Dia cakap even dia baru kenal aku tapi dia rasa macam dah lama kenal . Dia anggap aku adik dia okay because dia anak bongsu .

Dia yang ajak aku , mama dengan papa pergi pulau perhentian . Dia cakap nak aku tenangkan fikiran . Dia yang sponser semua . Ingat aku berseronok ke kat sana ? Tak la wehh , aku berkurung je dalam bilik . Makanan pun orang tolong bawak masuk bilik tau sebab tak nak keluar . Naik bot pergi Tuna Bay , almost 1 hour kot , buat aku pening gila . Pergi sehari sebab aku nak balik , aku rindu Mierul .

Dah balik tu ingatkan ada la kan , ' bby , imy f4 ' . Dah takde dah semua tu !! mana hilang kau dulu wehh . Sumpah aku sedih wehh , kau cakap kau demam kan ? Kau ingat aku tak risau ke ? Aku risau la faham tak tapi sikap kau tu . Dah tahu demam kenapa tak rest kat rumah ! sebab kau tak boleh nak duk diam ? Yeah right , because ada yang lagi penting dari aku kan ? Enough la wehh ! . Sia2 je semua ni .. :(