Thursday, February 10, 2011


Aku minta maaf sebab cakap bukan2 semalam tapi seriously aku tak sangka kau akan buat keputusan macam tu . Padahal , aku belum lagi buat benda tu and takkan pernah buat . Aku dah cakap yang aku tak nak kan ? Kenapa kau buat aku macam ni ?

Aku rindu kau sangat tahu tak . Kau merayu jangan text kau sampai lah kau text aku dulu right ? Aku pun dah janji dengan kau yang aku takkan text kau selagi kau tak text aku . Kau ingat aku boleh tahan ke buat semua tu ? Memang aku tak text kau , tak call kau . Kau tahu aku buat macam mana ? Aku habiskan credit call membe2 aku . After habis , aku type msg ' Bie tak rindu bby ke ? Bby rindu bie sgt :'( ' and sent the msg for u . MESSAGE NOT SENT , TRY AGAIN LATER :'( .

Aku tahan rindu aku kat kau tahu tak . Kau mintak jangan contact kau for a few days right ? Ni baru sehari tahu tak . Listen here , I will try my best to ignore you ! walaupun aku tak cukup kuat untuk jauh kan kau daripada kepala hotak aku . Aku jealous laa , kenapa kau boleh buat tak kesah pasal aku ? kenapa aku tak boleh ? ajar lah aku .

Aku dah cuba sedaya upaya nak tahan our relationship sampai 3 may ni . Tapi kau boleh cakap yang kau dapat rasa yang kita takkan lama . Im really dissapointed with you bie . Dah lupa ke janji2 tu ? :.(

Aku bagitahu mama pasal aku dengan Mierul and i know she understand how i feel . Dia tengok aku tidur je harini . Malamnya , mama dengan papa bawak aku keluar makan dengan pantai . Thanks mama , papa . I really appreciate :')

p/s : ' amek **** lagi takkk ? nak jual ni ' . Rasa nak order je :)