Sunday, February 6, 2011




Chat dengan Aina malam tadi . She such a really good friend even baru kenal pun and aku suka sangat chat dengan dia . Thanks sebab sudi kawan dengan i . For my lovely babe , syuhada .. Sabar , sabar and sabar . Tu je kita mampu buat sekarang right ?

Gila terkejut bila ex boyfriend aku IM aku . Ye , aku layan tapi niat bukan nak curang or what ok ? aku layan pun because kitaorang dulu macam bestfriend jugak la .Cinta monyet je pun . Zaman umo 9tahun - 12tahun . HAHA , gila right ? Kitaorang break sebab dia curang dengan aku . Wahh ? kecik2 dah pandai . Dulu banyak kali jugak lah dia minta couple balik . Aku reject sebab aku takkan terima dah orang yang dah buat aku sakit hati tapi kitaorang still kawan dulu .

Tadi dia IM aku , aku tanya dia kenal lagi ke tak . Memula dia cakap tak kenal , dia tanya siapa then aku cakap HANI ZUHAIRAH . Dia pun cakap kenal .. Chat dengan dia , tanya about his life . Dia dah engaged tapi dia cakap tak berapa serasi dengan girl dia tu . Aku pun malas nak tanya dia banyak2 . Dia mintak couple dengan aku , aku cakaplah dah ada boyfriend . Dia cakap takpelah , mierul tu mierul la . Ni dia .. Haishoo derr , aku tak berminat curang2 ni . Aku cakap macam tu kat dia and he accept it .

Btw , my bie ask for apologize from me if he make me feel that he more pay attention to games and not me . Bie , kau tahu tak .. aku dah cakap aku tak pedulikan semua tu dah sebab aku tak nak kau rasa aku push kau . Nevermind , take your time kay sayang ? Aku dah cukup faham kau sekarang kan ? :')

*Kawan lama aku time sekolah rendah boleh cakap gambar kat facebook tu bukan aku =='