Sunday, December 19, 2010

Fuck Off ==''


Tension bila apa yang kita plan semua tak menjadi ! Nampak je aku gelak2 kan , tapi korang tak tahu apa yang aku rasa .

Hmm , bila fikir2 aku bukan la yang terbaik untuk dia . Aku ada jugak terfikir nak lepaskan dia . Tak nak dia berharap dah . well , aku yang salah buat dia macam ni but after he tell me that he really love me and he ask me dont go away from him , i think i should really care of our relationship . Bukannya fikir bukan2 kan ? Semua masalah , ada jalan untuk selesaikan right ? :')

Adik aku yang senget sikit tu ajak aku teman dia amek result PMR khamis ni . Adik , akak tak boleh nak janji tau ? kalau akak boleh pergi sana sebelum hari khamis ni , akak teman lah ye ?

Cakap dengan kau serupa tak cakap . Buat apa bercakap lagi dah ? Lelaki macam kau nak jaga aku ? apa yang aku cakap , memang kau dengar tapi lepas tu kau buat boleh buat bodoh and nak jugak sakitkan hati aku . Jangan buat aku benci kau gila2 .