Friday, December 17, 2010

Messed Up


Hoishhh .. dapat tahu yang ada boy nak game adik aku yang tersayang ni . Bengang gila tahu .. Ingat adik aku tu stock pakai buang ke . Adik aku tak sebodoh tu lah . Sebelum kau game dia , dia boleh game kau dulu tahu . HAHA

Apa yang kita plan semua tak menjadi kan ? Kenapa ea ? Yes , because im to stupid . i admit it .. aku mintak maaf sebab buat kau berharap . Bukan kita yang tentukan benda tu akan menjadi ke tak . Kau kena faham kat situ . Im work it out now tapi benda tu tak menjadi jugak , what else i can do ? Tell me !!

Sorry again sebab buat kau marah lagi . Aku bukan girl yang baik untuk kau right ? Honestly , there's nothing wrong with you . its me ! im a freak but thanks for loving . U're doing it perfectly . I have told u , i love you like no one could ! kau tak faham ke ? entah lah . kalau kau rasa macam tu , apa lagi aku boleh buat kan ? Maybe sayang aku dekat kau still tak cukup . i got it bie :')

p/s : im work it now :'(