Wednesday, January 12, 2011






ramai tanya mana aku menghilang , the answer is .. da tengok gambar kan ? tak paham2 lagi ?
ouh btw , new year and our 8months .. dapat celebrate sesame kot . HAHA .

well , 22/12/2010 till 6/1/2011 kitaorang spent time together . Dia dah tengok life aku macam mana and dah macam2 kitaorang trough together . Thanks for syuhada and her boyfriend Nazri sebab dah bersusah payah tolong kitaorang and for my adik jugak , miera . Korang ada time aku susah , aku appreciate sangat :)

3/01/2011 , HAPPY 8th MONTHSARRY SYGG !

our 8months , masak for him sambal ikan . Belajar dari nenek aku . Dia cakap BOLEH TAHAN , suruh aku belajar lagi . Berselera dia makan .. happy bila dia ade dengan aku . Aku tak nak sia2kan ni semua , bie u too ! u promise me already . Dah banyak kitaorang lalui sama2 . Doakan kami kekal sampai bila2 , aminn .. :)