Friday, November 12, 2010

Yeah , handphone baru . Agak berpuas hati dengan function dia , ade 3g , camera boleh la , speaker ok tapi satu je . Where camera depan ! bodoh ! aku nak 3g dengan dia :( . Btw , dia dah pakai phone .. haha . Takde la merana dah aku :)


  • hani , kalau one day bf kau accident and muka die calar teruk , kau cari lain tak ? Mesti la cari lain kan ? Macam aku tak kenal kau tu ..
  • hotak kau .. kalau dah sayang even muka macam2 mane pun , aku takkan tinggal la .
  • eleh .. engkau .. ni sebab aku cakap je , cuba kalau betul2 jadi kan .
  • aku tak nak la .. bila aku dah sayang someone tu , semua kekurangan dia aku terima lagipon aku tak perfect nak dapat yang perfect . So , accept je la someone tu bila dia pun dah terima aku seadanya .
Haha .. Ape la kau merepek . Well , aku sayang dia seadanya . Dont ask me why because its hard to explain . Aku je tahu macam mana dia :p

Girl , tak mau orang sombong dengan kau , kau pun kena pandai2 la tegur orang . Nak tunggu orang tegur orang masak lah weyy . Dont easily blame people lah . Tak pasal2 aku yang kena marah . Pfffttt = = '

Boleh kau tanya mana lagi aku sayang , u or him ? Jangan tanya stupid question boleh tak ? Dah sah2 la jawapan aku , aku lagi sayang kau and aku betul2 maksudkannya . Dah macam2 aku try yang terbaik just for u to know that how much iloveyou :)

--------------------------------------------------------------------------

woot woot bie ^^

kau ni apa susah sangat ke nak mengaku ? Haha . Jangan nak ego sangat la kan . Kau punya cara pun aku tahu la derr . Takpe , aku lagi suka kau macam tu . Bukan senang kau nak care pasal orang kan ? Eleh , kau sayang aku melebih en ? Cakap pun susah ke ? :p

Eh perempuan , kau jangan nak bajet diri tu bagus sangat la kan . Yang kau nak poyo sangat apasal ? Mengutuk orang sedap je en . Kau pikir kau cantik sangat ke ? Tak payah la wey kalau setakat muka cantik tapi perangai haramm .. Tak sampai hati pulak nak maki kau teruk2 . Statement kau cukup bagus en , sedar diri lah , whatever la kan . Tapi kau ? Sedar ke tak diri kau tu ? Aku admit la kau cantik tapi kalau perangai kau yang macam ****** tu nak bangga , tak payah la weyy ! memalukan je tahu tak . Pikir la sebelum cakap , dengan aku jangan cuba nak maki lah , kau tak layak . Kau pun dari spesis aku jugak . Lelaki kau dulu pun main2 je pun dengan kau . Pikir dia nak kau sangat ke ? HAHA . Kesian kau en :)

P/S : Lelaki aku selalu pesan ' Pikir dulu sebelum cakap , sebelum buat apa2 ' . Kan bie ? :)