Saturday, November 20, 2010


Firstly aku nak cakap aku tension gila bila pikir pasal handphone !

Main sdo dengan jan , naim and nia .. Then buat plan jahat dengan jan nak kenakan naim . Elok2 aku tengah gelak tiba2 handphone terjatuh and tercelup dalam kuah nasi impit ! Derr ! Gila lah .. Handphone aku ! phffttt ..Lap2 handphone sambil keluar air mata , maki semua orang even dorang tak salah pun , aku carik jugak point untuk nampak dorang salah . HAHA . Try kamera phone , ok .. Try masukkan charger , ok .. Lastly try speaker . Damn ! omg .. Then decide hantar kedai nak servis . Melayang lagi duit ~~

Haritu handphone dia yang rosak . Sekarang bila dia dah pakai handphone , aku pun dah pakai . Handphone aku pulak yang jahanam . Boleh jadi gila lah aku kalau macam ni je kan ! Aku tension sebab tak dapat nak text dia je . Orang lain tu pergi mampus la aku takkan text . Korang perlu aku , korang call .

Pinjam handphone nia , text dia and tell him that handphone rosak tercelup dalam kuah nasi impit . Boleh dia pergi gelak . One more thing , aku baru dapat tahu dari dia ada sorang girl ni depan aku punya la baik kan , sembang tu sembang ni . Last2 aku dapat tahu dia mintak jadi skandal dengan laki aku . Tak ke macam sial ? Tak payah nak berangan lah wey . He's mine :)

--------------------------------------------------------------------------------

Dah pakai handphone orang kan , kena buat cara pakai handphone orang la kan . Aku nak text dia pun tak boleh sangat . Owner agak bising .. So after kitaorang chat kat fb kejap , dia kena balik rumah sebab esok dia kerja .

Aku buat super savers , ingat nak cakap phone dengan dia lama la kan . Tengah sembang je , ada orang kacau . Mula2 bunyi bising kat tempat dia , then dah senyap , iela lak kacau . Lastly naim sound aku .. Termenangis sebab sakit hati yang teramat . Bila dia dengar aku senyap , panggil jugak aku .

♥ kenapa ?
♥ tak de apa *suara teresak esak
♥ cakap je la kenape .
♥ ( diam )
♥ babi la naim ni !.

* letak phone .

See , kan tak pasal2 laki aku dah badmood . Aku dah cakap banyak kali jangan buat dia marah . Kau sound jugak aku depan dia . Lagi sekali dia dah bengang . Bie , aku buat kau marah lagi kan ? Forgive me , aku tak kuat dah .. tak tahu kenapa :(

Bila fikir2 , sempat ke nanti ? Bulan 12 .. sekarang pun dah macam2 jadi . Aku takut wey .. aku tak nak benda tu jadi . Aku tahu kau mampu buat benda tu dari tak terjadi . Please :'(

p/s : i see how u try harder to protect me from to get hurt . thanks a lot :)