Wednesday, November 24, 2010

Jejak Kasih Bermula ^^

ouch .. chat with his ex girlfriend . Actually , serious tak expect yang tu ex gf dia . Ingatkan siapa tiba2 invite chat kan . After die cakap ' lama tak dengar cerita ' , abit shock . I was thinking , siapa ni . Then ask her , die cakap nama die . im wondering then ask her again ' ex gf mierul ke ? ' . Lepas tu baru lah tahu . Comel dia .. pakai tudung .. nampak sopan . Cakap pun elok je .. tak kasar . Abit jealous of her . Text dengan dia , kitaorang macam dah lama kenal . Well , honestly .. aku suka kawan dengan dia .

Yes ! my babyy dapat cuti seminggu ! boleh spent time text dengan die . Dah rindu sangat kat dia . Rindu nak bergaduh dengan dia . HAHA . rindu nak dengar dia kutuk2 aku . Ngeee ~ .. ;)

Haritu kawan lama aku ada text aku . Aku tanya dia ada facebook ke tak . dia cakap ada , i ask for his email . Tak nak text lama2 lah sebab dia text dekat number naim . Aku malas nak bagi number aku kat die , nanti ada lah orang jealous tapi tak mau nak ngaku . Apa derr ? :p

Yeah , jejak kasih pun bermula . Aku mintak facebook budak laki yang agak femous masa sekolah rendah dulu . then aku add budak tu . Pendek macam dulu jugak lah . HAHA . Add budak ni , dulu pernah jadi adik angkat aku . Aku tegur dia , tapi die lambat jawab , kan dah kena cop sombong .

Dapat friend request from someone . Nama macam familiar .. approve her , tengok dia punya picture . Eh , macam kenal je kan .. ask her then dia cakap , kitaorang pernah sekolah sama . Dah agak dah siapa . HAHA .. makin cantik dia ni . Jealous aku . Tanya dia , siapa lagi yang pakai fb .. ramai jugak lah yang aku dah add . Gila rindu time sekolah rendah dulu , rindu maki orang , buat kacau :p

------------------------------------------------------------------------------

Ingatkan dah dia cuti kan , boleh la spent time tapi sama je . Bila dah cakap phone bergadoh . Wey derr , ingat aku nak sangat ke dengar cakap laki tu . Kalau aku nak stay dengan dia , buat apa aku couple dengan kau bingai ? Cuba lah kau kat tempat aku kan . Kau tak pernah wey rasa apa yang aku rasa , apa yang aku lalui .

phfffttt , girl .. kalau rasa diri tu tak mampu , jangan cuba nak bagi harapan kat orang . Aku fed up dengan orang macam ni tahu tak . Ingat aku ni apa ? ok lah kan , nak jaga hati aku la kononnya tapi when everything ruined , hati aku macam mana lagi ?Gentle wey , aku benci kau sangat . Apa ada hal ?

p/s : dah pandai shout kat aku kan ? Dua kali pulak tu . memang best lah .