Thursday, November 25, 2010

Prior of Weight

Shit , ni semua kau punya pasal la ni ! berat badan naik lagi . Makan je kerja .. Bie la ni punya pasal . Selalu cakap suka kalau aku BULAT -.- haha .. Know what , makan banyak ni sebab tertekan . Cuba kalau tengah happy kan , serious berat badan turun mendadak . Macam mana tak tertekan , people around me lah . Nak ke one day kauorang semua tengok aku buat benda bukan2 sebab tertekan punya pasal ? ==''

I got fever today but nobody care . Yah , memang harapan la orang nak care pasal aku . Badan rasa macam sejuk . Kepala sakit sangat tapi tahan jugak . Disebabkan tahan sakit , i was cried at room sorang2 . kind of kids right ? hmm :'(

Tunggu dia punya text . Aku tahu sangat dia ni .. Kalau dah bergadoh , nak text aku dulu mang haram tak la . Lagipun , salah aku kan . Jadi , aku lah yang kena cari dia dulu . Text adik dia , tanya dia dah bangun belum and adik dia cakap belum . So , aku tunggu la .. Adik dia pun text aku cakap ' abang dah bangun ' . Aku tak terus text dia , saja la kan nak tunggu dia . After 1hr tunggu , dia tak text terpaksa la mengalah sebab aku betul2 perlukan dia :'(

me : bie , tido balik ke apa ?
him : takde ar .. tengok tv je
me : ouhh , mandi da ?
him : belum , japgi bie mandi ar .
me : oke . muahh .
him : muahh .

after almost 2hr tunggu dia , aku text dia .

me : cakap nak mandi tapi da 1 jam lebih tunggu ni . Gila best kan ?
him : gila best kan wa tunggu jumpa lu kan ?
me : fine .

he not replying , menangis gila2 lah sampaikan terbuat benda yang tak sepatutnya . Hampir 1 jam jugak menangis . Dah la demam , dia pulak buat macam ni . Aku text dia lagi .

me : bie ..
him : apa ? :(
me : bie .. :(
him : ye :( , imysm :(
me : imysmt :( . bie nak tinggal bby ke ? :(
him : mana ada .. :(
me : bie dah tak sayang bby ke ? :(
him : sayang la ! :( , tapi dah bby kat situ , how ?! :(

Derr , aku minta maaf . Kita dah bincang pasal ni kan ? aku akan cuba lagi :'(

p/s : ' Kerana wanita ingin dimengerti , lewat tutur lembut dan laku agung , kerana wanita ingin dimengerti , manjakan dia dengan kasih sayang .' Adore this song ^^