Saturday, November 6, 2010

:)


Haritu kawan mintak tolong buatkan video . Disebabkan aku kesian dengan dia , aku try harder download Window Movie Maker ni . Lepas install , try buad tak jadi . Then today , try buat .. omg ! its work ! haha . I was thinking , why dont i make a video about Mierul and me right ? So , aku upload sume gambar dia dari memory card handphone aku , aku bukak blog lama .. Perghh .. Penat tahu ! Bayangkan la pukol 4 petang sampai pukul 8 malam aku mengadap comp buad video ni .

Dah la aku belum tidur lagi . Pukul 3pagi , aku ingat nak tidur kejap . Then , this girl kejut aku cakap something yang make me shock . Terus bangun , dengan kepala sakitnya .. on facebook , dia offline . Aku on maple .. i try to talk with him and ingat nak solve elok2 la tapi bila dia dah marah , kalau nak cakap apa pun , memang dia takkan dengar . So , i just keep quiet and wait he cool down .

Finally , we are getting better back . Macam tu lah selalunya pun .. tapi , aku memang sakit hati2 gila2 dengan budak perempuan ni . Dah berapa kali aku gaduh dengan Mierul pasal dia . One day , memang budak ni akan rasa pelempang aku . I mean it -.- .

So ... After siap video , aku try tengok .. then ada salah ! WTF .. forced to make it back the video and the result .. aku berpuas hati dengan kerja aku sendiri even maybe tak berapa nak menarik . Aku buat video tu , i put all my feeling in there . Bila tengok je .. mesti nak menangis . I really miss him ..

Hmmm .. im going to sleep ! really sleepy .. sorry ye bie ? bie lambat sangat la online . Mata dah tak menahan ni .. Bye all readers :)