Wednesday, November 3, 2010

6month ^-^


Bagus betul la kan bila orang buat kita sakit hati bila kita in a good mood . Ruined my special day tahu ! Mula2 si lelaki ini .. then si perempuan ini . Apa ingat aku ni hati kering ke .

Dan kau bie , dah tahu today our special day kau lagi kenakan aku . Shit .. Memang kejam la cara kau kenakan aku kan ? Sampai menangis2 kau buat aku . Memang bagus punya boyfriend . Aku sayang kau lebih la derr ! .

' happy anniversarry bby '

memang menjadi lah !! kau dah buat aku nangis bagai then kau cakap saja je nak lepas geram sebab tak boleh nak pakai handphone . Gentle aku cakap , aku benci kau sangat . I hate how much iloveyou tahu :) .

Ye budak , happy 6months together . Even jarang contact pun , our relationship still like before right ? Dah macam2 jadi , but we still together . I really believe that our love is strong . Kau jangan dah nak cakap bukan2 . Jangan suruh aku cari lelaki lain , sebab aku takkan cari dah . Though you are not my first love , you just might be my last sayangg , i swear :)

Semalam tak dapat cakap banyak kan because my crdt was KEBABOOMM ! .. But pukul 1 lebih tadi talk2 with him sampai 20ringgit topup . HAHA , bukan selalu pun kan ? Time ni je la boleh cakap lama2 .. Kau tak payah tuduh2 aku ade laki lain , sebab aku takkan buat macam tu . Dont u ever ask me to leave u because i've not strong enough to leave u .

----------------------------------------------------------------------

Someone was delete from my facebook friend list because tak tahu malu talk about ppffftt .. Padan muka . Dah sangap sangat ke apa ? Menyampah betul orang macam ni . Muka baik je tapi perangai hampeh . Memang aku berlagak pun , so ? Kesah plak kan ? abit shock when someone yang aku anggap adik angkat delete aku from friends . Apa salah aku pun , aku tak tahu . Sebab aku tak tegur die ke ? Eh , siape yang should tegur siape dulu ? Huhh .. menyampah pulak aku . Tahu la hot pun .. tapi dengan aku jugak la dulu die mengadu apa2 , pinjam apa2 . Bukan mengungkit , takde niat sikit pun . Cuma , terkilan dengan perangai dia . Yea .. people can change . I understand ..

P/S : alamat rumah dah tahu , tunggu je la ade duit nanti ok ?