Monday, November 8, 2010

Again And Again


Suddenly my exboyfriend chat with me ? Wah ! What a suprise . Ingat kan marah aku lagi . Bila chat , ok je .. Aku break dengan dia because aku sendiri yang nak . Aku dump dia sebab mak dia yang suruh . So , terpaksa la .. He still single , gila terkejut . Dah makin hot pun still single lagi . Teringat time couple dengan dia , die penah mainkan gitar sambil nyanyi for me . Haishoo .. Derr , aku mintak maaf apa yang dah jadi dulu buat kau dissapointed gila . Aku tak layak untuk kau ;)

Haha .. ramai kata sweet video kita tu bie ! bangga duhh .. kau je belum tengok lagi kan ? should be u the first people see the video tahu .. Takpe lah , i understand . Yang tak menahan ada someone cakap ' handsome ur bf , he looks gangster .. dont worry he can protect you :) ' . something like that la .. ada jugak yang cakap ' eh , bf kau umur berapa duh ? Apsal nampak macam budak2 je ? ' . Kurang ajar betol . Habis kau nak bf aku muka macam orang tua ke ? Muka bf aku awet muda , kau apa tahu c(:

---------------------------------------------------------------------

Kita gaduh lagi kan .. tak penat ke bie ? Aku tahu aku salah sebab bangang sangat . Buat apa2 tak fikir dulu . Aku over excited tahu tak dengan dia punya perubahan .. Aku mintak maaf . Im just wanna be happy for awhile but u ruined . U make me cry again .. Aku rindu kau sangat tahu tak sebab tu kadang2 aku bengong sikit . Takkan tak rasa kot ?

Kalau aku tak jealous , means aku tak sayang orang tu faham tak ? Kalau aku tak marah bila someone tu duk dengan girl lain means i didnt care about him , get it ? Kau tahu aku sayang kau , tapi maybe sebab kau fikir yang kita ni takkan kekal or anything la , thats why jadi macam ni right ? Just give me sikit je masa lagi .. Aku pun risau bila fikir apa yang akan jadi bulan 12 nanti .

Oh finally ! i finish make a video for my friend Choo sien shing . I really happy for you .. That video not perfect enough . im sorry i cant help u to chase ur girlfriend back .. Thats the only way i can help you . Dont be sad .. U actually a good boyfriend for her but maybe she not ready yet . Just give her space awhile . I wish u good luck in ur SPM . Also to Sim Jia Yee , dont to stress lah .. give urself time to rest . Dont think to much ;)

P/S : My endless love , im not strong enough to lost youu :(