Monday, November 1, 2010

STFU =='


Sangat lah merana bile tak online hampir 1 week ! . Sumpah merana . Kerja kat rumah , makan and tidur .. tidur je memanjang . Nak buad ape lagi kan ? Siapa je berani kejut aku dari tidur kalau dalam rumah ni kan ? tidur 25 hours pun , nobody want to scold me lah . HAHA .

Yeah .. memang menyakitkan hati bila hamster aku yang diberi nama Naito ni tak dengar cakap aku ! degil sangat . Apasal susah nak dengar cakap aku hah ? selalu nak buat aku marah . Tapi tu yang seronok . HAHAHA .. At least takde la bosan aku kat rumah . Sayang kau la Naito . I got the name from japan drama ' zettai kareshi ' .. Actually nama tu Night tapi bila orang jepun sebut sounds like Naito . So , aku panggil die Naito la . Kerja dia pun sama macam aku . Malam berjaga , siang membuta :)


Chat with new friend dekat muka buku ni . Sangat2 lah friendly . Bro , aku respect kau punya kegentlelan . HAHA

P/S : Wey gentle aku cakap ni , apa2 jadi pun , aku takkan senang2 lepaskan kau . Kau baca ni kan derr ?