Tuesday, October 19, 2010

im sorry ;(

* click for view enlarge

From 8/10/10 - 18/10/10 gaduh je keje kan ? memang best la part each other ego melampau . Dua2 keras kepala and the end memang aku la yang always mengalah kan ? dah memang salah aku , aku lah yang should mintak maaf kan ? Aku yang tak nak this relationship end macam tu je . Kau faham kan ?

18/10/10 ..

See the picture above ? Diambil dari myspace dia lah .. after baca je terus menitis air mata .. Pandai betul lu ni kan ? Dengan lagu yang die letak dekat profile die lagi . Memang teros rasa nak suicide lah . Ajak my little sister go buy something yang boleh buat aku mati that day jugak .. Jangan tanya why aku sanggup suicide pasal budak tu !! Please dont ask me ..

After telan benda alah tu 10biji , call him , text him but no answer . Dah teruk menangis , my ex boyfee calm me . Yeah him , dari dulu lagi sampai sekarang , everytime i cry .. he always calm me . Thanks dude .. Even u say u still love me but gentle aku cakap , aku tak boleh nak terima kau . Im sorry ..

Text budak tu lagi sekali and OMGOSH !! he reply ! ' cuba cakap macam mane bie nak reply msg kalau bie tgah tido ? ' lebih kurang macam tu la . Shit -.- .. Kau buat aku separuh mati tunggu kau tahu tak !! Kau kejam buat aku macam ni :( . Kau dah janji tak nak tinggalkan aku kan ?? Please jangan buat aku macam ni lagi ..

After that , we texting and kitaorang ok balik .. He told me that he wont leave me but he cant promise like always he do because dia dah 2 kali cuba nak tinggalkan aku .. Nvm , just remember i cant live without you . Cuba la buat lagi kalau nak tengok aku betul2 tak bernyawa dah . I meant it ..

Yeah , seperti post2 sebelum ni , budak .. Aku akan kehilangan kau punya sayang rite ? Tak macam dulu dah kan ? Ye .. im really stupid !! bodoh yang teramat !