Monday, September 27, 2010

Truth

Zue , im really sorry .. benda kita tak mintak jadi macam ni kan ? Elok2 je plan .. ingat semua dah settle tapi makin teruk and kau dah tak boleh nak kawan dengan aku dah kan ? Ingat tak kita janji nak stay sama tu bila aku 18tahun ? Sedih gila bila ingat .. Banyak yang kita plan tak menjadi kan ? hubungan kau dengan dia pun tinggal kenangan je ..

Dah cuba pergi jauh dari kau , tapi tak boleh juga . Banyak benda aku nak buat sebenarnya . Tolonglah jangan suruh aku berubah or ikut cakap kau because this is my life . Only me can decide what the best for my life . U have no right , faham tak ? Just give me a chance to happy . Sekali je :(

Im ur golden hope rite ? But im ruined everything .. im sorry .. im forced to do this . Belum masa kita lagi . I promise , there will be our time one day ..

Kau dah tahu semua kan ? EVERYTHING rite ? im really sorry for what i've done , i mean it . Kau selalu je maafkan salah aku kan ? Aku takut kalau kau fed up dengan apa yang aku dah buat . Apa yang aku buat selama ni pun sebab i just want to make sure that u 'll be mine . Sumpah aku takde niat nak main2kan kau selama ni .. Bila kau tanya ' Sekarang ni , apa yang bby nak dari bie ' , i really sad .. aku tak pernah mintak apa2 pun dari kau .. i just want u protect me , love me . Tu je bie .. Kau marah aku kan ? Kau benci aku kan ? Kau bosan dengan semua ni kan ? Maafkan aku :(

Aku rasa perubahan kau after kau tahu semuanya pasal aku . Kalau semua buat aku macam ni , boleh jadi gila tahu tak (!) . People (!) , just give me a space for me and HIM lah (!) . Siapa ? KAU la bie (!) .. Aku nak space dengan kau .. bercakap dengan kau or texting 24hr .. Dengan kau je . Paham tak :(

u have changed alot and the reason is because i make u heartbroken ,
im sorry sayang , i dont really mean it .. ni bukan yang aku mintak :(