Saturday, September 11, 2010

1 week tak post anything . Terlalu lah busy . Banyak yang nak share act tapi let the important je lah .

By the way , i thought everything gonna be alright dah kan tapi lagi teruk kut . For my lovely mom , sorry for everything . Kena lah sabar sikit kan . Tu yang u always told me rite ? i miss you so much tahu .

Eh budak , aku mintak maaf la sebab tak boleh nak text kau selalu . Handphone aku problem la . Ingat lagi kan kenapa ? HAHA . Aku rindu kau sangat tahu . Suara kau .. Everything about u lah budak :(.

Actually , aku rasa something different dengan kita nye relationship lah . Because aku tak text kau sangat ke ? Aku takut duh kau berubah . Dah macam2 kita janji , kita cakap . Tolonglah jangan buat benda tu macam sia2 je . Dah 4 bulan lah derr .. kau tak rasa apa2 ke ? Aku tak tahu siapa yang berubah sekarang . Kau atau aku atau dua2 , aku tak suka la wey macam ni (!) tapi aku tahu , semua benda akan bosan bila dah lama , but trust me i never get bored with you tahu tak . Maafkan aku ye bie ?.. tak lama je lagi kan ? Sabar sikit lah .. aku yang takut sekarang ni ..

P/S :
Selamat Hari Raya . ampun maaf dipinta mensuci hening dosa . HAHA .