Wednesday, September 1, 2010

Come on ,

' dalam kehidupan ni , kita bukan nak tengok bagaimana permulaan seseorang tu tapi kita nak tengok bagaimana berakhirnya dia '

Baik punya ayat kan ? Macam mana la pengakhiran hidup aku kan ? Korang (!) suka kan aku macam ni ? Memang lah regret tapi kau tak payah la nak cakap macam tu . Aku sedar sekarang even it was to late :.(

Hurmm .. texting with ex boyfriend . Bukan curang ok , i already buat copy msg . So , anything my bie tu tahu lah even tak buat copy msg pun , i will forward that msg for him . Bukan nak buat dia jealous tapi biar lah dia tahu dari aku . Buatnya ada yang fitnah aku kan ? Well , ex boyfriend got ask me either he still got chance for him to have me back or not and i said no la kan . Cannot lah .. i only love my precious drug only .

Eh , cancel duhh baju raya colour pink . First sekali sebab dia cakap kawan2 dia kata dia sakai bila pakai colour pink . Duhhh .. abit sad act tapi nak buat macam mana . Second sebab my enemy (!) that bitch punya baju raya also colour pink . Sighhh * Gila sedih .. tahun lepas dah tak jadi colour pink sebab baju yang aku nak tu takde colour pink . Baju yang colour pink semua buruk that time . So , we decide purple colour lah this year . Nevermind , for you

' If you are in love with someone , u should go see them now . you never know what will happen on your way , so make the most of it with the person you love '

Memang lah aku nak jumpa dia , kalau boleh sekarang pun aku nak pergi sana jumpa dia tapi keadaan tak mengizinkan lagi :(

P/S : I will see him even if it might be kills me