Friday, September 3, 2010

4months

Babe , 4 bulan dah wey kitaorang together (!) Gila happy actually even dia lupa the date . Haritu aku yang lupa . HAHA ..Buat super savers and call him . Gila rindu kat dia .. Lepas habis super savers ingat nak suroh die call lagi tapi bila pikir dah lewat dengan ngantok lagi . Dia cakap dia bangga sebab relationship kitaorang dah sampai 4 bulan . Tak pernah sangka dapat couple macam ni , KATANYA la c(:

Budak , aku harap gila2 kita punya relationship kekal duh . Aku tahu aku banyak buat hal , tapi boleh sabar kan ? Dengan aku je pun .. haha , kata sayang aku kan ? Tahan la sikit c(: . Tak lama je lagi rite ? Lepas ni , tak payah nak risau2 dah ..

Tension baju raya belum beli lagi , rambut tak buat lagi .. Gila kering sekarang ni . Topup pun suruh wifey sponser . Rasa macam tak nak beraya je tahun ni and memang tahun 2007 - 2009 raya pun tak macam raya . I miss THEM :( .. Padan lah dengan muka aku kan . HAHA -.- ..

Ouh btw , for bestie yang kat sana . Aku ada buat cerita pasal kau ea ? Padan la muka . Bukan aku fitnah ok . Aku cerita apa yang aku dengar dari orang . Betul ke tak , do i care ? HAHA . Bukan nak backstabber lah .. Balasan dengan apa yang u've done to my sayang la kan ? Relaks la .. Kita member rite ? tak puas hati cerita depan2 , apadahal ? Aku tunggu kau sound aku je :)