Tuesday, August 31, 2010

Click Click

Seminggu tak post anything kat blog . Firstly sebab haritu internet kena potong , second sebab aku malas nak update . Actually banyak cerita nak share tapi im not in mood lah

Aku tak benci orang la wey (!) . Aku bukan takde perasaan , bukan hati kering . Aku cuma rasa lebin selesa kalau diaorang takde dengan aku . Faham kan ? Penat la aku macam ni . Still confuse dengan decission for life ni . What should i do actually ? urghhh ..

Dua hari rasa macam tak rapat dengan kau . Aku rasa lah wey .. Sebab tu aku selalu merajuk dengan kau . Aku bosan tahu tak kalau takde kau and today kita bergaduh sampai keluar lagi BREAK tu . Eh derrr , i dont want la this thing happen . Aku pun tak tahu la why aku cakap macam tu . Maybe sebab aku rasa kita ni renggang sikit kot . Macam kau tak tahu aku kan ? Tak text sikit , mula lah cari pasal dengan kau . Aku sayang kau lah .. thats why aku macam ni . Sorry ye bie ? :.)

P/S : kesah lak kau kan ?