Thursday, August 19, 2010

NO STORY



*CLICK AT THE PICTURE TO VIEW ENLARGE

Zoom at the red circle (!) . Hahaha .. Macam betul je kan ? Orang yang betul2 kenal aku tahu la kot aku macam mana . Part mudah menawan orang lain tu buat aku gelak punya lah kuat . Nonsense .. Ngeee ~~ and part jujur dan setia pada segalanya , macam mana tu? Agak confuse sedikit . hahaha ..

Todayy , because of semalam punya pasal kan , i try suggest dekat Bie ..why dont us make msg copy kan ? Bila orang hantar msg dekat aku , dia pun dapat baca . Dia pun sama , bila ada someone msg kat dia , aku pun dapat jugak . Tapi bila fikir2 , perlu ke aku buat macam tu ? Aku percaya dia .. Jadi tak perlu lah :) . Dia je la dapat when people got text me . Jadi for my ex2 boyfriend , kalau rasa tak nak kena maki dengan dia , jangan kacau aku lah . Gentle aku cakap ni . HAHA .

P/S : i've my own decission for my life . selama ni nobody care right ? Jadi jangan masuk campur :)

Little note * babes2 sekalian , cuba usha blog ni (!) .. Aku suka blog dia (!) http://zackzukhairi.blogspot.com/search?updated-max=2010-08-07T21%3A26%3A00%2B09%3A00&max-results=2