Friday, August 20, 2010

HEART TO HEART

Today got msg from kawan yang dah agak lama tak contact ..Dulu sangat rapat dengan dia . Hampir couple tapi disebabkan aku tak nak dia rasa tertekan dengan aku punya masalah , aku tak terima dia . He 17 and must fokus dekat study for SPM

Hey u.. Nak tanya sikit boleh tak ?
Yea whut ?

Nape dengan u sebenarnya?
Apa maksud u ? kenapa apa ?

Entah , rasa lain la bila dengan u sekarang . tak suka i eh ? Rimas eh ?
Bukan , u tahu i ada bf kan . i tak nak dia salah faham . dulu takpe la . **** i tu , he dont even care pasal i .

Bf u marah ? Jelous ? Then u nak buad apa ? Nak i pergi jauh2 dari u balik ? ek ele , i msg dia dengan dia haritu . Entah pape entah , mula2 macam nak marah i . Last2 dia yang kena maki dengan i . Tahu segan . Pelik lah dia .
Bukan jelous or marah , kalau dia pun takde nak msg perempuan lain , buat apa i msg lelaki lain .

Kalau ada bf kena msg dengan dia 24jam camtuh eh , tanda u sayang dia kat dia , cinta kat dia eh ? kalau dah macam tu prinsip u , apa i boleh buat kan . Hurm , pelik lah . Nvm lah . Chow .
memang u tak faham and never will understand . Maybe tu prinsip i . Bile dah ada someone yang sayang i , i takkan betray dengan dia . Siapa2 pun macam tu jugak . Kalau dulu i couple dengan u , i akan buat benda yang sama jugak . Bukan dia je . oke , bye .. take care .

Kan siapa2 yang msg aku , M akan dapat jugak . So , dia tahu la yang HE text me . I dont know la M marah ke tak . For HE , aku mintak maaf banyak2 . Kau tahu aku macam mana kan ? Dulu aku appreciate sayang kau kat aku . Aku dulu pun msg dengan kau je . Mana ada lelaki lain ..Kalau M tak ada msg perempuan lain , even dengan kawan2 dia pun tak . Buat apa aku msg dengan lelaki lain ? Melainkan ada hal penting . Aku harap kau faham babe . Aku tak pernah benci kau . Kita tetap kawan macam dulu :)

Something was happen to M tonight . Biarlah aku je yang tahu .. For sure benda tu teruk jugak . Aku rasa macam useless sangat tapi after his friend explain kat aku yang bukan salah M . Salah dia , dia yang saja nak kenakan M . I got text with that boy .. Dia cakap yang M sebelum ni tak pernah serious , couple dengan perempuan lain pun kejap2 je . Kalau sayang perempuan lain pun , sayang kejap2 je . Tapi dengan aku , dia pelik kenapa tahan lama and why M easily say word ILOVEYOU dekat aku . Padahal sebelum ni , dia susah nak cakap dekat perempuan lain .
Haha :)

Tonight jugak , aku dengan M bercakap . Apa yang dia cakap kat aku , biar aku je lah yang tahu . Im so happy after he cakap macam tu . I know he sincerely cakap macam tu kat aku . I can feel that . Thankyou Bie

Heart to heart discussion kan bie ?