Monday, August 16, 2010

JANJIKU






The post title ,
About song from sofaz - janjiku , lagu lama . Hurmm .. just watching movie Lu Pikirlah Sendiri and heard that song . That song my ex boyfriend singing for me when 2007 . I was 13 years old . Nama dia Wan Ibrahim Farahi . I call him with special name , E' .Seorang lelaki yang baik sangat . Sabar dengan my bad behaviour . Tapi , last2 dia kantoi he was cheating on me . Dia salah satu lelaki terbaik in my ex boyfriend list . When i forgive him , aku pulak yang buat hal .

Before i come into this HELL LIFE , choose this way yang membuatkan aku suffer . I got call him .

H : Boleh datang sini tak ? saya tunggu awak .
E : Awak kat mana ?
H : Dekat depan sekolah Melor .
E : Awak punya family dah kasi warning jangan jumpa awak lagi . Jangan tolong awak .
H : Please lah awak , kalau bukan awak siapa lagi nak tolong saya . ( Im start crying )
E : Sorry awak , saya tak boleh .
H : Fine , tapi saya rasa lepas ni kita takkan jumpa dah . Awak buat saya terpaksa pilih jalan ni . K bye .

Thats the end our relationship and aku pergi dari situ forever .. Akhir tahun 2008 , dapat contact dia balik because he still use old number . Number yang aku belikan untuk dia . Number yang hampir sama dengan aku . Aku menangis bila dengar suara dia . He was my first love i think . For the first time aku couple dengan sorang laki yang lebih 1 year lebih and he keep patient with my bad behaviour .. im texting with him ,

E : Macam mana awak sekarang ?
H : Macam tu je lah ..
E : Awak happy ?
H : No ... why u didnt come ? ( crying )
E : Saya datang , awak ingat saya kejam sangat ke . Awak tahu kan saya sayang awak macam mana masa tu . Saya cari awak merata tapi awak dah takda . Saya menangis sebab awak .
H : Awak lambat (!) ..
E : Saya minta maaf . Saya betul2 kecewa dengan awak dulu .
H : Saya tahu saya yang salah . Maafkan semua salah saya .
E : saya dah lama maafkan awak . Awak tetap first love saya sampai bila2 ..

Jangan ingat aku dengan dia back together . Dia dah ada dia punya happiness . Aku takkan kacau dia . Aku stop contact dia bila his girlfriend call me and ask me stop contact his boyfriend . I pray ur happiness E :) . Aku dah jumpa lelaki yang hampir sama dengan kau tapi aku tahu takde lelaki pun boleh gantikan tempat kau dulu . But but he was my top in my heart now and i dont want he got in my ex boyfriend list . Cause i want him forever ..Mohd Amierul :.)
_____________________________________________________________

Eh Bie ,
Thanks tau ? Kau tak suka pink right ? sangat sangat tak suka right ? Tapi kau sanggup agree when i said i want ur baju raya colour pink , same like me . Terima kasih :) .. wa sayang lu sangat tahu ..