Saturday, July 31, 2010






wifey tersayang ..

im sorry sebab you jadik macam ni . Stop lah crying .. kalau lah bukan pasal aku kenalkan kau dengan Si J , semua ni takkan jadi kan ? Kau takkan terluka kan ? Im really sorry .. Aku ingat J ikhlas sayangkan kau tapi huhh .. entah lah .

J Bestie ,

Aku percayakan setiap kata2 kau even i know u was cheating on wifey and me . What do you want from her ? Why must hurt dia sampai macam tu sekali ? Suka ke main2 macam ni ? Kalau tak nak cakap je tak nak (!) Jangan mainkan perasaan orang macam ni . Macam yang aku cakap dulu , kita buat orang , orang buat kita balik . Kau tak kesiankan wifey ke ? Kau kata kesian tapi kat belakang kitaorang kau cakap lain dengan PEREMPUAN itu . Tak perlu dimention nama dia . Aku memang kalau boleh tak nak masuk campur tapi kau mainkan satu2nya kawan baik aku , adik aku , bahu aku . Dia terluka , bahur aku terasa sakit.. Kau faham kan ? Jadi , macam2 mana pun , aku kena masuk campur .

PEREMPUAN ,

Sory , aku tahu aku agak kasar dengan kau sebelum ni . Aku maki2 kau , aku panggil kau bitch .
Tapi sekali aku dah benci orang tu , sampai bila2 pun aku benci .. aku tahu bukan salah kau tapi kau pernah hurtkan feeling wifey aku , jadi .. Im forced to keep hate you , maafkan aku :)

----------------------------------------------------------------------------
wifey , be mine forever k ? HAHA . I love you bongok :.)

That picture was capture that day wifey know about HE was cheating on her . See of her fake smile make me hurt . Sorry sebab tak dapat nak lindungi kau :.( .. Im trying my best to make u smile like before . Ur sweetest smile . Just be patient dengan apa yang berlaku .

Tak payah nak menipu bagai lah , just be honest . Semua orang akan faham keadaan kau kalau kau jujur . Kan bie ? Macam kita dulu . Tapi , sekarang dah ok kan ? Sebab kau faham keadaan aku . Jadi J , kalau kau be honest dengan wifey , maybe dia boleh faham . Semua terluka kat sini dengan perangai kau . Harap kau faham . Jangan benci kami, kami tak pernah benci kau even kami marah dengan kau :)

Got phone calling from my ex Faiz . i dont know siapa punya number cause number phone semua terdelete . Tinggal orang2 penting sahaja . He ask me to find him one girl for him . Kau ingat aku ejen pencarian jodoh ke apa ?-_- . Bila dah semak2 duk tanya .. Aku cakap ' ok lah ' , then dia cakap ' ye2 je kau nak cari . Kalau kau pun takpe juga ' . Aku dah agak dah , mesti dia nak ungkit cerita lama punya . Then dia cakap lagi ' Aku sayang kau lagi ' . Apahal kau ni ? Bosan tahu tak (!) . Aku malas nak cakap banyak dengan dia . Tutup cerita . FULLSTOP ..


HAHA . APEBENDA NI WEY ???!