Saturday, July 31, 2010

Today ..

Dua my girl bersedih dengan sikap lelaki yang mainkan perasaan diaorang dan aku tempat mereka untuk meluahkan perasaan . Aku cuba bagi advice , aku geram dengan perangai lelaki sekarang . Selamba je buat perempuan macam ni (!) . Apa perempuan ni wujud memang untuk disakiti ke ? Kenapa hah ? Cuba la appreciate apa yang GIRL dah buat dekat kau . Woy jantan bangsat (!) Apa kau fikir kau bagus ah dapat couple banyak2 ? Kalau tak kena dekat orang yang aku sayang takpe jugak . Dah la ,dua2 girl tu kawan aku . Yang si lelaki pun dua2 kawan aku . Apadahal ? Marah ar bila aku maki korang ? Marah ah (!) . Fikir aku kisah ?, huh .. SIALAN (!) .

Bercakap2 dengan My Angel :)

Me : Nasiblah Mirul tak buat hal .
She: Mirul tu lain , dia jenis tak main2 .
Me : Ye er ?
She: Ye la , beruntung akak dapat dia .
Me : haha , tu lah .. Gila bersyukur dapat dia .
She: Nasib akak la kan , tak macam i ..
Me : Yangg , maybe J ada sebab buat macam ni ..
She: Sebab apa ?! :(
Me : Entah lah , nanti kita tanya dia k ?

Aku pun tak faham kenapa aku kena back up kau J . Aku tak puas hati selagi kau belum berterus terang ..

----------------------------------------------------------------------------

I thought my life getting better tapi semuanya never back to normal . N , kau memang betul2 buat aku menyesal kenal dengan kau . Penat lah macam ni (!) . Hurm .. Perkataan S A B A R tu menguatkan aku untuk teruskan bertahan dengan apa2 je yang dia buat .

Bie ,

Tak tahu nak cakap apa lagi . Im getting bored with all this (!) . Bukan bored dengan relationship kita tapi dengan keadaan i . U know whut i mean right ? U never leave me right ?
i need you tahu :( .

P/S : AGAIN AND AGAIN u make me hurt .