Wednesday, July 28, 2010

TIRED

Tak update blog dah hampir 4 hari kut . Banyak yang happen few days ni . Malas nak update je . Gaduh dengan dia , dia and dia . Urgh , make me tired . 2days tak dapat tidur dengan lena sebab fikir tu fikir ni .

Bestie lelaki yang agak rapat sekarang dah makin jauh , dia pelik sekarang ni . Selalu paksa aku , mintak number phone . Sorry lah derr .. my number private sikit .

Keluar dari rumah after gaduh dengan 1 family . Im sorry umi -_- .. Pergi kedai makan berdekatan cc . Duduk situ and suddenly ex bestie datang . Kenapa ex ? Sebab dulu rapat , sekarang tak lagi . sedih betul ..Tengah tunggu order , kitaorang borak2 .

P : Besok aku datang ehh ? Kau siap sedia je .
H : Apehal kau ni ? Tiba2 je suruh siap sedia ?
P : Alah kau , macam biasa la .
H : Haha , pegi balik lah ngoii (!)
P : Tak boleh , aku nak tengok muka kau puas2 . Kau comel duh .Macam amoi .
H : Pale hotak kau . Gemuk macam ni kau kate comel .
P : Eh , aku cakap serious ni . Gemuk takpe , aku suka . Aku tak suka kurus2 . Tak best peluk.
H : Kau ni .. laki aku tahu , pecah pale kau tahu tak .
P : Haha , laki kau budak mana ?
H : Budak kedah .Kau apa cite ?
P : Aku tak dapat kau , aku nak cari amoi betul2 la . Banyak makan babinye . Kau nak ? Aku belanja ?
H : Aku baca dekat satu tempat ni , babi tu ubat . haha , waklu . Aku islam lah ><
P
: Eleh , kau bukan cina ke ?
H : Hello , aku solat 5 waktu sehari tiap2 hari tau , lu cakap wa cina ? haha
P : Neraka lah hidup kau sial , haha
H : Gila kejam kau ni , tak baik tau . haha
P : Mana ada , aku baik lah .Bila kau nak jumpa laki kau tu ? Gila jauh kedah .
H : Jodoh takkan kemana .
P : haha , memang lah . Tapi laki kau tu ada kaki , boleh lari cari pompuan lain .
H : Aku percaya dia . Blewk :P . Kau ? Mana nak carik amoi cantik ?
P : Ada la , nanti dah dapat , aku nak culik , rogol pastuh aku blahh la . haha
H : Cehh , muka ja handsome . Perangai tak cukup akal .
P : Biar lah , aku tahu kau sayang aku kan ?
H : Mana ada . Jangan nak perasan ><
P
: Benda kenyataan lah minah .
H : Kau ni , main tibai je cakap .
P : Hehe , besok sape ada kat rumah fyra ?
H : Entah .. Kenapa ?
P : Kalau family dia takde , kita lepak rumah dia nak ?
H : Okey , bawak amoi kau sekali tu .
P : Mana boleh , dia sekolah . Kalau aku terogol dia depan kau cemana ? aku takut kau cemburu je .
H : Tak cemburu , jelous je . haha .
P : haha , tahu dah . Sian aku kan takde awek .
H : Merata rata lah sial awek kau .
P : hotak kau , kau lagi ar . Bersepah jantan .
H : Agak sikit duhh -_-
P : Haha , marah . Lek ah . Sayang aku kan ?
H : bengong . Haha
P : Dah tak contact Faiz ?
H : Buat apa kejadah nak contact dia ?
P : Lerr , dah tak sayang dia dah ?
H : Tak nak la aku . Aku sayang Mirul je .
P : Ouhh . Mirul nama laki kau . Aku ?
H : Apa kau ?
P : Tak sayang aku ?
H : Haha , mengada nak jugak . Ye lah , sayang -_- * bie jangan marah arr .
P : Wahhhh .
H : Apa kau wahh wahh . haha
P : Bangga aku duhh .

Perbualan terganggu because kawan2 lain dah datang menyemak . Btw , Beb .. thanks sebab kau ada bila aku susah . Lama kita tak borak2 panjang kan ? Last bergurau pun time kat K.L lepak shisha tahun lepas , kau demam kan ? Gedik nak letak kepala kat bahu aku bagai . Tangan aku ringan je belai rambut dia .Sorry sebab reject kau dengan kasar dulu . Kau bagi aku dekat faiz even time tu kau baru je cakap dengan aku , kau sayang aku .Kau lah pusher terbaik aku . Kau tak payah dah lah jadi pusher lagi ye ? For bie , tak mau marah arr ? Ni cerita lama .

----------------------------------------------------------------------------

Eh bie , semalam punya pasal tu . Wa mintak sorry sangat . Lain kali wa janji bila malam , lu tidur , wa tidur jugak . Sorry lah , ayat msg tu agak kasar . Lu kena faham lah , wa risau lu terlebey tahu , wa sayang lu terlebey jugak :( ..