Monday, July 5, 2010

SweetDream


Picture diatas ni prove that 3day tak makan nasi -_- .. kena bebel dengan all family sebab badan macam tak sihat . Dengan fyra pun kena bebel ' kau ingat orang kurus je cantik ke? tak payah nak diet2 la . Kalau kau fikir boy kau tak nak kau sebab kekurangan kau, thats mean boy kau bukan betol2 sayang kau .' Pfftt* .. aku bukan diet la (!) dah cakap kan takde selera nak makan . Im sick now . Aku bagitahu Fyra yang aku tak de selera nak makan bukan nak diet . Dah 3day aku headache non stop .. She ask me go to check up . NO (!) , malas tahu ..

Eh , i got sweet dream . Tak perlu cerita kat sini sebab only aku dengan dia je tahu mimpi apa . haha .. Btw , thanks for appear in my dream . Even kita jauh pun , but aku rasa kau macam dekat je . Thanks sebab make me smile when sleep :.) .. Heyyy (!) im not crazy ok tengah malam senyum sorang2. Apadahal ? korang jelous , aku tahu . HAHAHA ..

To adik amsyar syg , thanks for making me smile and laugh . Kau adik terhebad tahu ;) . Sayang kau ..Ain sayang , pendapat kau sama sekali aku tak terima tahu (!) Farah , kau dah ada perubahan yang baik . Wifey syg , thanks sebab caring . Thanks kawan ;)

Weyy korang , tengok MV lagu Its you from super junior boleh ? Style gile tahu . Kyuhyun dengan eyunhyuk comel gilaaaaaaa . Aku tergoda , awww .. haha . Gedik sial owner blog ni . Well , dah nama pun perempuan kan . Gedik tu sifat semulajadi ok .

Abang , aku ingat kau dah berubah tapi sama je . Setiap kali aku on YM , dia pm aku and ask for naked picture . WTF (!) whats wrong with you ? i respect u like my own brother tapi kau .. urgh .. Malas lah nak cerita banyak2 . Maybe kau pikir aku ni bohsia , perempuan murahan yang senang2 nak kasi naked picture kat laki en? Kalau dah sangap sangat pegi usha tetek bapuk . Ngee ~ lagi best tahu .See .. unsensored sudah -_- ..

P/S :Aku tahu la aku tak cantik , pendek , gemok . Aku ni serba kekurangan .. Pppffftt* diam lah . haha



*little note : NAK NI BOLEH?? :((