Sunday, July 4, 2010

Nak Mati Boleh ?

Crying bila cakap dengan dia . I was wondering , why orang yang aku expect to call tapi orang lain yang call . Nevermind la , dia call pun sebab nak terangkan hal sebenar . Thanks babe sebab trying to solve kitaorang punya problem . For kau , cuba faham ni 'No matter what we say, we hate your ex-girlfriend'. Apa je yang perempuan cakap , praising her pretty ke , BUT tetap HATE KAT UR EX GIRLFRIEND because we know dulu you love her . pffttt * jelous -_-

urgh .. kemaafan dipinta untuk si tersayang for hurt you untuk yang keberapa kali pun aku tak tahu . Selalu buat kau marah kan ? But why u still forgive me huh ? Tak rasa u can get orang lain ke ? Bila soalan itu ditanya , dia akan cakap ' i donwant anyone else , i want you only ' . Lebih kurang macam itu lah .. But tak regret ke ? Well , i also donwant anyone else tahu . Boleh tercabut nyawa ni kalau kau tinggal aku .

Mate bengkak , muka pucat , bibir kering . What happen to you hani zuhairah ? Bila soalan itu ditanya ' im ok lah.' thats my answer . Yeah , Hani kan kuat , you must admit that . HA-HA . Fake smile in my face . Umi also kadang2 forget nak sebut my name , selalu salah sebut MIMI . Ye lah , aku bukannya ada kat rumah sangat . Malas nak balik , yang ada kat rumah pun selalu mimi je . Kadang sad jugak bila umi salah panggil . Dia nak panggil aku tapi sebut nama mimi
pffftt * umi , im jelous -_-

Nak mati boleh ? *tak boleh , tak boleh* * why cakap macam ni ?* *janganlah cakap macam tu* .Rasa macam diri ni selalu dipiggirkan je ?Penat je kan pendam perasaan ni . Lama2 boleh gila aku ni . Sometimes , dengar lagu boleh laugh but at the same time crying . Orang tengok pun pelik dengan budak ni . Nak cakap apa cakap lah but itu cara aku lepaskan perasaan aku .

Eh , whats wrong with you dude ? Kenapa tiba2 jadi sweet je ni ? Kenapa tiba2 nak ambil attention aku ? Ada udang disebalik mee celup ni . Kalau ada apa2 bagitahu je lah . Dulu , ignore my feeling . Sekarang , macam nak buat aku fall in love kat kau balik je ? U think boleh ke? IMPOSSIBLE tahu ..Tapi , seriously kalau ada apa2 cakap lah . Jangan buat macam ni ...

P/S : Eh derr , thanks sebab in beside me when i need someone to talk . Kau memang pendengar terhebad ;)