Wednesday, July 14, 2010

BRING ME OUT PLEASE :.(

Urgh , everything is messed up (!) . I dont know what im gonna do . Somebody please , please bring me out from this problem . Im tired to think what will happen to my life after this . I know i was wrong . Ikutkan perasaan sangat tapi urgh (!) im regret it now :.( .. Why jadi macam ni ? Please , siapa yang aku boleh harapkan sekarang ?

Im just remember what my ex boyfriend was told me before . Siapa ? tak payah lah tahu .. just read this ..

Me : hey , can i ask you something ?
Him : what biy ?
Me : Dulu kan ,why did u love me so much after u know that i cant be ur perfect girlfie?why did u accept me after u know my life situation? Why did u cry for me ? why u're so kind ?

Him : Biy , u know what my answer already right ? coz i love you so much la .
Me : Just that ke reason dia ? no other ?
Him : Hmm , owke , cause i sayang u . i want u to be mine only bukan orang lain . I nak u ada dengan i je . i nak jaga u .

Me : After what i've done to you sebelum ni ?

Him : sebab tu la i selalu tegur u . I tak nak u buat macam tu dah .

Me : ouhh , owke .

Him : So , why did u suddenly ask me this quest ? u wanna give me a chance ? u want kite back together?

Me : hmm , no i think . i ask u because i just wanna know whats ur answer .

Him : No chance for me to get u back ?

Me : no , im sorry .


Hey sayang , awak jangan jelous ye ? saya tahu la , mesti awak cakap tak kan ? Saya sikit pun tak melt dengan dia punya ayat . Saya sayang awak je la . Awak pun sama kan ?

----------------------------------------------------------------------------

Wake up from sleep at 5pm -.- . Ye , inilah kerja aku sehari2 after dibuang dari sekolah . Membuta sampai ke petang dan menambah peta di bantal aku . haha ..basuh muka sikit , dengan rambut serabai keluar duduk depan membe2 yang tengah join naim tengok dragonball .Aku ditegur ' kau ni , tidur je keje . nak makin gemuk ke? ' aku pandang dia , kecikkan mata pastu jeling kat dia . Mamat ni terus cakap ' cantik ah buat muka camtu ? haha , dah la mata sepet , macam cina tahu . Dengan rambutnya . Sebijik macam cina ' . Peyjal pun mencelah ' Cantik apa mata sepet . ' . Matilah korang -.- . Tak habis2 nak bahan aku .

Satu lagi , budak ni got girlfriend yang rupa boleh tahan tapi agak chubby . Bukan macam aku , aku gemok >< . hahaha . Tapi , at the same time dia ramai skandal . Aku tanya la dia , tak sayang kat girlfriend ke ? then dia jawab ' sayang lah , yang ni aku sayang pelik sikit . Tak pernah rasa camni . Yang lain2 tu stock pakai buang je . yang ni , gemok pun aku sayang . Aku sayang dia terlebih ' . haha . Memanglah kau sayang dia , tapi kalau dia tahu kau curang ? tak ke nanti boleh buat kau hilang dia ? So , renung2 kan lah wahai playboy ..


P/S : bie , dah pandai merajuk kan sekarang ? haha , jangan cakap bby ajar ea .takpe , wa suke lu manja2 dengan wa .blewk :P


----------------------------------------------------------------------------

For Adik Amsyar ,

Adik , whats wrong ? Marah kakak ke ? Sorry sebab ignored you few days ni kan ? But that doesn't mean that i dont love you . You always my good little brother tahu . Adik ingat kakak lupa ke , when i was sad , u cheer me up ?tak pernah lupa la dik . Lately , i got problem tahu tak . Kadang2 im not in mood to do anything . Im so sorry adik .. i mean it . Forgive me please ?

*** kakak saya seorang yang cantik *** thankyou adik ;.)

Little note * Adik lelaki saya memang SUPERB (!)