Tuesday, July 13, 2010

GREAT


Malam tadi bertengkar sekejap dengan si DIA yang digelar PENDEK . Hurmm , hampir putus hubungan . Tapi semuanya back to normal when he call me . Dia punya voice tu (!) make me melt tahu tak (!) haha . I know i was wrong semalam and memang besar pun salah yang aku dah buat kat dia . Kalau orang lain memang takkan maafkan aku but him ? keep forgive me . Thankyou ;) . Kau rasa bosan baca blog aku sebab banyak pasal ni , kau boleh blahh . Sebab aku takkan bosan dengan ini semua (!) .

Farah sayang , apa cite ni ? kenapa call aku tak angkat ? Kau marah aku ke ? Aku bukan nak sibuk pasal kau , aku risau je . Aku mintak maaf babe . Zue wifey , sekarang ni memang aku ada kau je untuk dengar aku punya problem . Aku janji jugak dengan kau ,aku akan lindungi kau . Kita forever sister kan ? Janji jangan tinggal aku tau ?


Walaweyy , budak handsome ni dah tegur aku lah :P . psstt * jangan jelous zue . Si Irwanshah tegur i tahu ? kitaorang dah berkawan . Aku lupa nak tanya dia nama apa lah . Takpe besok aku tanya faris . For bie , dont worry lah . I never give my phone number to other boy tahu . HAHAHA . Sedikit bangga , budak handsome yang si perempuan2 kat sini cakap sombong borak dengan aku . Apa ? Aku tak batak pun lah . Lagipun tengok muka pun tahu , high taste budak itu . Btw , nak tergelak bila dengar dia cakap dekat zue ' wey , blah duk sebelah hani ah , kalau dia takda balak . boleh lah aku duk sebelah dia . ' . Ayat playboy macam tu lah . ngeeee ~


P/S : ada benda yang kitaorang kena settle , jadi just wait .