Wednesday, May 23, 2012

Ucuk Jangan Buat Lagi Tao ?

Kesalahan kau kali ni memang berat and susah aku nak terima tapi ape yang mampu aku buat ? Aku terlalu sayangkan sampaikan kau buat hal , aku still boleh tutup mata , buat bodoh .

Satu je aku nak tanya biyy , kau sayang aku ke ? kalau sayang kenape buat macam ni ? Kau tahu sakit hati aku macam mane ? Aku memang terima kau biyy , tapi bukan senang aku nak lupekan segalanya ..

Biyy ..

Aku tak tahu mane lagi silap aku .. Aku rase macam aku ni awek tak gune sampaikan kau boleh dengan perempuan lain . Biyy , kau dah janji dengan aku tak mao buat da kan ? Jangan buat lagi tao ? Fikir pasal aku sikit pun jadi la , hargai ape yang aku da buat untuk kau sikit pon jadi la ..Aku dah takde sape2 dah aku nak pecaya dalam dunia ni . Jangan la hancurkan kepercayaan aku kat kau .


Gentle cakap , kau je harapan aku . Aku dah tak nak lelaki lain dah .. jangan la sia2kan hubungan kite ni biyy .. da 8bulan biyy .. macam2 dah kite lalui bersame . Kurang lagi ke sayang kau kat aku ? Kau rasa hubungan kite ni boleh macam dlu balik ? boleh sesweet dulu ? tolonglah usaha perbaiki relay kite balek sebab biyy yang mulekan dulu . Biyy sayang ayunk kan ? sayang relay kite kan ? Please fix our relay sayang .. aku merayu sangat ..

Kat sini je tempat untok aku luahkan segalanye untok kau sebab bile aku luahkan perasaan untuk kau , kau mesti marah aku .. aku sedih sangat bile kau marah . kau macam tak kenal aku jew kan :')