Monday, May 21, 2012

Saket Sangat Hati Ni Tahu Tak !!

For my Chenta Hati ,

Dalam bulan 5 ni , biyy banyak sangat buat hal . Kenapa ye ? opss , i think i know the answer . kau tk penah stay dgn pompuan sampai lame macam ni kan ? 8bulan kite bersame , aku rase kau dah bosan dengan aku . Betol tak ?

Pernah tak sekali je kau pikir pasal aku ? Perasaan aku .. Aku betol2 sayangkan kau biyy . Aku tak sanggup hidop tanpe kau . Gentle cakap ! AKU BATAK KAU MOHD ZUL-ZARIF , KAU HAK MILIK AKU !

Tapi , aku tahu aku tak mampu nak paksa orang untuk sayangkan aku , sukakan aku .. Biyy , kenapa kau selalu buat aku macam ni ?Aku dah cube jadi yang terbaik untuk kau biyy .. Ape yang pompuan tu ade , yang aku tak ade ? Kau rase pompuan tu boleh ke jage kau macam aku jage kau biyy ? Mane janji2 kau semua kat aku biyy ?

Aku penat duhh biyy .. please .. aku merayu sangat-II , jangan buat aku macam ni dah . Dalam bulan ni je , dah banyak sangat kau wat hal biyy .. Aku sampai tak larat nak marah kau . Tapi aku tak nak biarkan .. jangan sampai aku give up biy , aku cube sedaya upaya aku jadi yang terbaik untuk kau , buat segalanya untuk kau , ubah kau .. Aku betol2 sayangkan kau biyy . sayang sangat :'(