Wednesday, March 7, 2012

Start The New Life

Lame tak update blog .. actually tak tahu nak update apa . Sekarang dah bosan gila , update je la . Aku rasa life baru ni lagi better kot even banyak bitter kena telan . Forget the past right ?

Aku dengan ayoi , kiteorang dah BERCINTA around 7months . Bercinta ke ? haha . At least aku dengan dia ada jugak rancang pasal mase depan . Kadang telan jugak perangai dia yang ego melebih tu . Well , boys doesnt feel what we feel right ?

Dia punya old life tu selalu kacau jiwa aku , itu yang sakit . Oi , blah jauh2 boleh tak . Jangan kacau relationship kiteorang ! Memang kiteorang selalu gaduh , puncanye ? urmm .. no comment . Maybe aku kot ? Tapi , alhamdulillah .. hubungan kiteorang still bertahan lagi






















Ya Allah , Peliharalah hubungan kami , amin ..