Sunday, October 9, 2011

Lame tak update blog . Reason ? Takde mood nak update . Life aku sekarang ? Aku dah clash dengan Mierul dari bulan 5 lagi . Takde jodoh nak buat macam mana kan ? Dia pun dah happy dengan life dia sekarang . Im happy for you Amierul (:

Kenal dengan someone , nama dia Mohd Hazrol . Couple dengan dia tahan around 5months je . Dari awal aku kenal dia , aku tahu dia nak game aku . Dia couple dengan aku nak duit je so aku pun tak amek port sangat la .

Time raya haritu , aku kenal laki ni dari Atirah buncit . My bestfriend yang sekarang dah tak jadi bestfriend dah , aku pun tak tahu apa masalah dia sampai sanggup buruk2kan aku dekat Hazrol uh . Dia sekarang couple dengan hazrol tu .

Lelaki yang aku kenal dari Atirah ni nama glemer dia Ayoi . Dah sebulan lebih aku dengan dia and i swear dia jage aku dengan baik . Terima aku seadanya and im happy with him . Doakan kiteorang berkekalan .