Monday, October 25, 2010

Pissed Off



Eh , everynight aku rindu kau tahu . Selalunya kite text kan sebelum nak tido ? hmmm , ni suma sebab handphone kau rosak lah . Sedih gila tahu , sedih sangat2 ! Dah tak semesra macam dulu . Bila dapat cakap phone je , kau mula lah cari pasal .. Bila online je , aku pulak yang cari pasal dengan kau .. Aku bukan sengaja nak gaduh tahu tak . Aku nak gaduh bukan sebab suka fikir bukan2 ! aku merajuk , aku marah semua ada sebab tahu ..

Its because aku jealous . Haaa .. kan dah gentle cakap aku jealous . Orang jealous sebab apa ea ? Cuba kau fikir sebab apa ? Sebab sayang rite ? Aku jealous sangat pun sebab apa ? Sebab sayang sangat tahu . Tak kisah la orang cakap aku ni jealous tak bertempat , for sure aku takut kehilangan kau . Kau pun satu , dah tahu aku macam ni .. jealous tak bertempat , suka merajuk .. kau lagi suka buat aku macam ni .. Kenapa kau actually ? haiiishooo .. ( tarik nafas panjang panjang )

Im going change my number again ! Untuk sesiapa yang ada apa2 nak cakap , just leave msg dekat facebook . Aku dah serabut dengan people yang call me for no important reason . Dengan boyfriend yang tak pakai handphone sekarang , i think i should not betray kepercayaan die kat aku . For adik2 angkat , bestie2 .. sorry lah ye ? If korang text aku tak reply , im so sorry .. Aku tak de mood nak nak msg orang , nak call orang .. ni semua sebab boyfriend tak pakai phone la ni =.=

Ada sorang girl ni , dia nak pinjam phone aku . Dia kata nak pinjam seminggu je , so aku bagi la kan . Aku pun pakai 1 number je , ada dua phone pun tak berguna jugak . Dia kata sebelum raya nak pulangkan tapi tak pulangkan jugak . Aku diam lagi , sebab girl tu kawan bestie aku .After raya , takde cerita nak pulangkan balik enfon tu .. Aku buat bodoh lagi . Then beberapa hari lepas , aku bengang lah .. Handphone bhaii ! kalau baju ke apa ke boleh la aku halalkan terus . Aku text girl tu tapi tak reply , aku call tak angkat . Aku tanya bestie aku bila nak pulangkan phone , then dia cakap handphone tu dah kena rampas . Pfffttttt !!! Bayangkan perasaan aku derr ? ! ...Macam sial je .. Ganti lah ! boleh kau buat diam je . Bengang betul ..

* Aku suka bila kau pujuk aku :)