Tuesday, August 3, 2010

Hoho ^^


Ada cerita ni ,

Ada la budak perempuan tu , si kepeng , si manja , kembar bf aku kononnya .. Ngeee ~ , merajuk dengan aku , hahaha .. Budak kepeng (!) , i pun rindu u tahu . Nanti ADA MASA i text u ok ? u follow my blog right ? u know my situation right ? faham kan ? Tak text doesnt mean i forget about u already lah sayangg .. How come i boleh lupakan u ? U selalu jadi tempat untuk i mengadu kan ? i tak lupakan u ok .. i sayang u even we never meet :)

Si P (!) , kau ni cari pasal betul lah . Nak berbaik2 dengan laki aku bagai . Jadi reporter pulak tu (!) hahaha . Siot je kau kan ? Takpe , aku tak marah pun . Aku suka bila M caring pasal aku . Gedik je ^^

Pssstt * Ada budak yang wa cakap dulu dia takde perasaan kan , dia dah pandai marah wa , dah pandai jelous , dah pandai merajuk . Wa sukaaaa (!) . hahaha :)