Thursday, August 5, 2010

Blah la kau (!)

Chat dengan member lama , tengah borak2 , she suddenly tell me something ..

P : Macam sial je *** tu . Ramai budak bengang dengan dia duh , suka sangat jaga tepi kain orang . Duk kepoh2 , buat fitnah macam gampang . Dah ada bf agak perfect , jaga je la .
H : Hurmm , then ? kau bagitahu aku , macam aku boleh pergi belasah dia je .
P : Kau kan suka belasah2 orang ni .
H : Dulu lah ngek , sekarang pencen sudah ..haha
P : Hmm ..Bf die handsome kan ?
H : Boleh lah ..
P : Bf dia suka kau kan dulu ?Dia cakap kau comel , muka kau sweet .
H : Cerita lama la bodoh -.- ..
P : Ok , aku cabar kau amek Bf minah tu ,boleh ? Alah , benda simple je ni . Kau bukan tak biasa kan ? Dulu kau selalu buat , PLAYGIRL BERJAYA la katakan ..
H : haha , sial je . Gila ke , Mirul tahu mati aku .
P : Bukannya dia tahu pun ..
H : Tak nak lah aku , tak ada masa nak buat kerja2 macam tu .
P : Dulu ada pulak ?
H : itu dulu la bongok .. Sekarang ni , aku tak nak dah..Sayang dia duhh ..
P : haha , ok2 lah .. Sayang sangat lah bf ko tu . Entah2 dia tu main2 je dengan kau .
H : Macam cibaii je kau kan .
P : Haha , lek ah ..

sengal je membe aku ni ..Itu lah kerja aku time tahun 2007-2009 . Merampas boyfriend perempuan lahanat (!) . Siapa suruh cari pasal kan ? 'Kau buat lagi , balak kau , aku kebas . Ingat tu ' haha , tapi sekarang dah insaf , takut orang kebas balak aku pulak.. Ngee ~

_______________________________________________________

You ,
Dah macam2 selama ni i buat untuk you tapi i tak cakap apa2 pun . I terkejut dapat msg you cakap macam tu . You mengungkit ? Kenapa perlu mengungkit ? Benda yang dah jadi kat i dulu , you dah lupa ke ? Even dah jadi teruk macam tu pun , i tetap back up you . Penat la macam ni ,i kena jaga perasaan dia lagi untuk terus hidup . Kena jaga perasaan you sebab tak nak hurt your feeling . Aduihh .. what i supposed to do ..

Wey bangsat (!) ,
Sedap la kan tegur aku tak pakai tudung la , colour rambut la , pakai seluar pendek . Aku tahu la tak elok (!) Aku pun belajar agama jugak . Kau senyap sudah la .. Aku tahu lah , tegur untuk kebaikan tapi aku tak suka ditegur oleh orang yang 2x5 (!) . Kau tegur kakak kau dulu la lancau (!) .Duk nampak keburukkan orang je . Kakak kau tu pakai tudung tapi duk beromen dengan jantan . Ape cer? Dah lobos sampai ada isi dalam perut tu , tak bising lak ? Pukimakk .. aku pantang betol .. ' Sebelum nak tegur aku , tegur dulu family kau yang macam sial tu ' kan dah kena .. Apa ada hal ? Aku kerek ? Siapa suruh kau mulut cam celaka (!) . Kau tu belum tentu masuk syurga tahu tak .

sumpah bie sayang bby ,
bie janji jaga bby elok2

bby pegang janji bie tu , bby ingat sampai bila2 sumpah bie tu . I never expect yang relationship kita sampai macam ni :) . Im proud got great great great boyfriend like you . Yang tak pernah bosan dengan masalah aku , dengan aku punya degil , dengan aku punya pot pet 24hrs . Thankyou sangat ..Dulu i thought u're player , bad , cruel , no feeling , and you're sucks . But you're not . I don want lose you . Faham tak ?

P/S : Stop make me crying boleh tak ? And can u please make me smilee ?:.)