Tuesday, August 10, 2010


Everything will be fine kot . I hope so . Just doakan bad things tak happen to him . That picture was taken after tired crying because worry about him even he keep say dont worry . I cant sleep tahu (!) .

Shit , my best pusher (!) . Lahanat mana pergi report pun aku tak tahu . But thanks to my best pusher tu cause sanggup balik jumpa aku sebab risaukan aku . 1st thing dia cakap bila nampak aku ' Wey minah (!) Apahal muka cengkung ni (!) kau amek barang dengan siapa ' . Haha . Hotak kau , aku takkan amek dah la . Trust me :) .

Dua2 kesayangan aku tu semuanya ada problem melibatkan polis . Just pray to them , everything will back to normal . Btw , puasa puasa puasa .. guys , NO FOOD AND DRINK di siang hari ok . AND for Si Bingaii , kau kena tahan diri dari smoke ok ? haha . Aku suka ni . Sekejap je kan dah puasa . For sure , ramadhan tahun ni tak sama dengan tahun 2007 dulu . Sama je dengan 2008 - 2009 . YEAR PALING SUCKS (!) . Sahur with maggi , bukak puasa with maggi ..Nvm , sabar dulu kan ? rite bie ? Im waiting our time :)

P/S : Aku rindu air bandung nenek aku ni :.) . Siapa boleh tolong belikan ? haha .. Gedik :)