Saturday, July 24, 2010

WORSE DAY

Tak perlu nak cerita banyak pasal title tu . Aku nak cakap yang aku memang tak puas hati dengan kau derr (!) . Tak perlu tahu siapa mamat tu . Sedih , bengang , kecewa , semua ada . Apahal hah dengan kau ni ? Kalau rasa dah tak nak pedulikan aku , just cakap . Jangan layan aku macam ni boleh tak ? Sakit hati tahu tak (!) .

Sembuh dah kan ? katanya lah .. sebab jauh . Aku bukan tahu kau buat apa . Aku risau kau , ada fikir ke ? Hurm .. tak mahu cerita banyak pasal kau . Cuma jaga diri lah . Aku takde dengan kau bila kau sakit . Tak guna betul aku ni kan ?

Tak nak peduli dekat handphone dah .. boleh ke ? -_- .. Aku cuba . Aku serabut lah (!) .Maybe will rarely online . Rarely update blog , rarely online myspace . Because ? aku dah bosan dengan benda ni semua (!) . Ada orang faham ke ? NOBODY LAH . Macam palat .

Apa perasaan bila diam2 dia cuba betrayal kita ? Macam babi je kan ? Mampus la kalau kau dah tak nak peduli pasal aku tapi jangan buat aku macam beruk tunggu dia dapat bunga . Kau pikir aku tunggul ke duk tunggu kau bagai . Tak suka aku , cakap lah (!) . Apa masalah kau bengong ? . Babi lah , Babi (!)

P/S : Tak puas hati , cerita depan2 lah . Belakang apa ada ? SIALAN .