Friday, July 23, 2010

WINK WINK ^^


For My bingaii .. sayang sory lah sebab cakap macam tu . Tak sengaja langsung tahu tak . Im sorry ea ? you marah kan ? bukan sengaja . Tengah tension sangat that time . Bila kita dah ok , elok je tengah texting . Line maxis ni buat hal pulak . Geram betul (!) . Then , he ask me to sleep because line macam bodoh . Menunggu macam tunggul pulak satu hal . Aku tanya dia , did he want to play game and dia cakap ya . Nevermind lah kalau macam tu . You pegi lah main . Aku cas phone and suddenly N call me .

Kitaorang borak2 dan cerita pasal itu dan ini . For Bie , dont misunderstand tau ? i explain to him apa yang i tak puas hati dengan dia je . Sorry for not telling u about this . Jangan risau .. Kitaorang tak buat apa2 . Just talking2 je . Aku tanya dia ' boleh tak kau lepaskan aku ? aku tak nak hidup macam ni ' , mata dia berair when aku cakap macam tu then dia cakap ' takkan. aku sayang kau , kau lain dari yang lain , tu je yang aku boleh cakap ' . If u love me
sincerely , u wont make me suffer like this la (!) . Aku tak percayakan kau . Im sorry :.(

----------------------------------------------------------------------------

This morning , Bie text me and dia cakap he cant sleep because he keep thinking did i still love him or not . Ouhh bie , dont be like this la . U know that i need you right ? U know macam mana keadaan i kalau i kehilangan u kan ? I never want lost you lah . Bie sakit kepala kan ? About this ke ? Kalau pasal ni lah , im really sorry bie . iloveyousomuch lah :.)

Todayy , text dengan bie kejap2 je because he sick . Demam , badan panas , kepala sakit . Tu pun sanggup lagi jalan kaki pegi beli topup . Damn (!) jangan duk ketegaq boleh tak bie ? sepak tahu la -_- . Text dengan lil sis Bie . Gossip2 dengan dia . Haha , good sister betul :)

P/S : Kenapa kita perlu jaga hati orang kalau orang pun tak pernah nak jaga hati kita ? Depan puji , belakang kutuk . WTF (!)