Saturday, July 17, 2010

NEW WORD

gemok kan aku ?haiz -.- ..trying to diet back boleh tak ?

IM HOME (!) . Keadaan rumah seperti biasa . Tapi people yang dalam rumah tak seperti biasa . Semuanya diam seribu bahasa . Umi looks like bad mood . Masalah apa yang melanda family ni i also dun know and im not interested to know . Yang aku tahu tak ada kena mengena dengan aku .

Handphone maybe buat masa sekarang tidak boleh diguna sangat . Reason ? Biar aku and Bie je lah tahu . Jadi , people yang text aku and aku tak reply , sorry sangat2 lah ye ? And buat masa sekarang i dont think im gonna text other people except bie , wifey and my adik .

Ouh ye , Si Bitch yang dibenci . Stop texting my wifey boleh tak ? Kau pikir dah maki2 dalam handphone kau bagus ah? dah gangster sangat ke derr? Eleh , poyo je tak suka gaduh2 . Yang kau pergi maki dia apahal ? Bila aku text sound kau , pandai lak cakap elok2 . Cari gaduh dengan aku dulu la (!) Aku penyebab wifey kenal dengan lelaki yang kau cakap sayang kau sangat tu . Bodoh .. Dekat sini , bukan 100% salah R ok . Salah kau pegi melayan faham tak (!). Kan bagus kalau kau baca apa yang aku tulis kat sini .

----------------------------------------------------------------------------

Bie , semuanya semakin baik sekarang kan ? terima kasih . Kau sangat memahami aku . Lepas ni maybe kita tak dapat text selalu sebab aku dah pokaii sangat ni . Sen yang tinggal pun cukup2 makan je . Dalam poket ada 10ringgit sahaja . Cukup kah ? -.- .. Kerja also tak dapat membantu . Macam mana nak pergi jumpa bie ni ? Walao , im gonna cry non stop lah kalau begini . Someone bagi derma topup sedikit tak boleh ke ? :(

Mummy (!) Jangan paksa aku makan durian . Tolong lah , merayu ni .. Iela and nia paksa aku makan durian . Bau pun aku tak boleh , ini nak masuk dalam mulut . Gila ka ? TAK NAK (!) . Umi tanya ' kenapa tak suka sangat dengan durian ni ? sedap la . Manis ' . Aku senyum2 je, sebab tak suka lah . Jangan ditanya kenapa .


Belajar satu perkataan dengan Bie . KETEGAQ (!) . hahaha .. Kedah nye bahasa tu . Aku suka ayat tu . 'Bie (!) , ang jangan duk ketegaq ar , aku tarik rambut nanti , baru nak tao (!) ' . wahaha .. Apa2? blewk ;P ..

P/S : Derr , lu pendek kan ? wa bangga lu cakap wa tinggi .ngee~~