Sunday, June 27, 2010

DIZZY

eh , apa cer apa cer? nak menagih simpati ke or nak meraih kasih yang tak kesampaian?tak payah la derr , aku tak perlukan orang macam kau dalam hidup aku . jangan cakap rindu , aku menyampah tahu . jangan ingat dengan maaf kau , aku boleh cair . jangan pikir , bila kau cakap kau tunggu aku sampai bila2 , aku akan mengharap kan kau . kau tu memory aku yang aku tak nak ingat langsung pun .

damn , brazil vs portugal , SERI (!) 0-0 .. agak dissapointed sebab brazil at least kena sumbat gak even 1 bola tahu (!) tapi maybe sebab ronaldinho takde kud time tu . its oke , brazil the best la . tak bagi can langsung en portugal menang . hahaha , aku suka (!) .

dah la babe , aku dah tak kisah dah kau nak dekat lelaki mana pun . tu kau punya pasal . aku cuba nasihat kau tapi kau buad bodoh je . ingat aku ni apa? -.- .. fed up with your attitude darl .lepas ni , ada masalah apa2 dengan balak kau , jangan cari aku .

shit (!) apa ada hal? apa ada hal weyy? aku jahat kan? aku selalu je buat something tanpa pikir perasaan kau . kenapa weyy? kenapa kau tak pernah nak tegur aku? kenapa kenapa kenapa . i cant stop crying , i cant sleep ! aku betul mintak maaf . aku benci gila dengan feeling ni . kenapa aku kena rasa yang aku akan hilang kau? aku try harder to avoid buat benda yang kau tak suka . tapi tetap tak dapat nak satiesfied kau kan? tetap tak dapat nak buat kau happy kan? kalau kau rasa this is the end of our story , i accept it . FULLSTOP

P/S :i could never ever live without you :.)