Wednesday, June 23, 2010

al-kisah

babe , kau ni tak boleh ke kalau kadang2 bercakap tu pikir dulu perasaan orang? dulu memang lah aku boleh terima all ur joking but now aku rasa macam .. dah tak boleh terima tau . sometimes orang cakap aku ni HATI KERING , kepala hotak lu lahh . semua orang ada perasaan tahu , buat pulak kau cakap macam tu time mood aku tak menentu . siapa tak bengang?apa yang ada kat aku , korang kritik . dah perfect sangat ke kau?no , i wont forgive u right now .FULLSTOP .

terpandang dekat satu ayat ni 'just because something has gon wrong in your life, dosent mean that need to feel like you'r not beutiful or something, dont feel bad about yourself, enjoy things in life, dont act like you should just give up.' paham ke? ..izzit true? no comment .

tu lah dia ,when ditegur dan dimarah supaya jangan buat , yang tu lah dia buat serta SUKA sangat buat .kenapa? i sendiri very hard nak stop , so i know lah your condition kan , thats why tak force you stop . just dont sampai benda tu let me know lahh tak boleh ka? " apa ada hal, apa ada hal " , buat nya tidak . BINGAI ! u make me worry ;.(

Demi tuhan , Im not batak pun lah weyy dekat lelaki mahupun jantan . just interested je . Alaa , bukan bf kau kan? bf aku juga , yang kau nak lebih2 apahal? Aku ada usik rambut kau ke? tak ada kan?jadi , dipersilakan senyap lah kan . wa dah interested dengan lelaki niy , lu kecoh kecoh wa batak jantan .apahal weyy? You sangat tidak laku ke? thats why nak bising bising kan? ha-ha . Wa nak cari pengkid ke , jantan ke , your mulut gatal sangat ke nak berbicara ? depan depan lah . Belakang ada apa ? Sialan .

eh , berapa kali kau nak tipu aku?everytime kau tipu aku , aku tahu tao . jangan ingat aku tak tahu . tapi aku buat bodoh je . u know why? cause aku tak nak kita gaduh . but after aku tak tahan , aku lepas jugak kat kau . and kau explain semuanya . kau tipu because u care about me right?betul la apa yang old friend aku cakap ' sometime , we forced to lie someone that we love to see they happy and when we dont want lost them ' and satu lagi because we care about them .

heyy , mama just call me . haha , ada ke mak yang kena pujuk anak? what kind of daughter lah aku ni -_- . but im happy ma . you always forgive me even i've broke ur heart . im sory , i didnt mean nak buat macam tu .i love you ma :)

p/s : u act like nothing happen kan?? whut kind of person la you.imissyou