Wednesday, May 11, 2011

Hani zuhairah binti shahrul Nizam . Anak tunggal kepada Rose Ainie dan Shahrul Nizam . Dilahirkan pada 17 Feb 1994 di Hospital Kajang , Selangor .

Bentuk badan agak gemuk walaupun dah selalu diet ( diet lah sangat ye ) & ketinggian tak berapa nak tinggi . impian nya untuk menjadi tingi sudah dilupakan . orang yang boleh menerima kita seadanya adalah orang yang terbaik untuk diri kita .

Lebih kepada mendengar daripada bercerita dan pendiam . Suka dengar masalah kawan-kawan . Hanya akan bising setelah diransang . Tapi percayalah , bila dah start buka mulut memang semua orang rasa macam nak bagi pelempang suruh saya diam .

Sangat berminat dan suka menulis tapi tidak pernah pasang angan-angan nak jadi penulis . Suka akan duit dan shoping tapi jarang shoping . Orang kata saya boros ( hmm , betol kut ) Jarang sekali bersukan dan tidak suka bersukan . Saya paling suka makan dan selera selalu susah nak hilang walauapapun tetapi impian nak kurus selalu ada .

Suka akan benda yang comel . Penggemar warna pink , purple and putih . Makanan yang selalu jadi pilihan dihati adalah berasaskan sambal . Sambal udang , sotong , ayam or ikan dan air pula sirap bandung *ding ding ding .

Ciri ciri lelaki idaman ialah yang menerima diri ini seadanya . Jangan lah nak memilih sangat kan . Kononnye nak yang camtu , nak yang camni . kita yang duk request macam-macam ni bagus sangat ke ? HAHA