Thursday, February 3, 2011

Sumpah aku menyirap dengan semua orang harini . Gentle cakap , harini memang sucks gila !
Aku tarik balik apa yang aku cakap semalam . Nothing yang jadi lebih better sekarang . Semua macam dulu and takde sikit pun yang berubah . Bermula dari dia , dia , dia , dia , dia !! argh !!! Sial !! Okay , nak nangis :')

Aku bengang , kisah apa kan ?Bila ditanya kenapa menangis , sebab lain yang aku bagitahu . Well , hanii .. kau tak payah nak menangis bagai lah . Dah memang macam ni sampai bila2 pun . Eh , pergi jahanam lah !

HAPPY 9th MONTHSARY BABY , THANKS FOR EVERYTHING .

ya , even aku rasa macam ada kurang sikit . Takpe , aku akan ikuti perubahan tu , tanpa suara . Maybe dalam blog aku agak kecoh but apadahal ? Berubah dari segi apa , aku rasa itu sesuatu yang BEST untuk ditonton . Apa kes ?

Sorry if aku menyakitkan hati korang bila baca blog ni , kemarahan memuncak . Kesabaran amat diperlukan disini .