Sunday, December 5, 2010

Mimpi Bodoh

Sumpah , ni mimpi paling bodoh i ever had =='

Aku mimpi jan ( kawan mierul ) rompak bank and he got 100k ! . Dia sorok duit tu and one day aku pergi rumah dia . Time tu dia takde kat rumah . Aku pergi belakang rumah dia and tiba2 jumpa duit tu . Wahaha .. aku ingat tak nak kacau la kan duit tu . Tapi time tu aku cakap ' kalau aku ambik seribu ni pun , bukan dia perasan ' HAHA . Jahat kan aku ? well , rezeki depan mata bhaii .. Then , aku tak tahu macam mana aku boleh pergi sorok semua duit tu tempat lain .

Jan balik rumah je , dia pergi tengok dekat tempat dia sorok duit tu , duit tu HILANG ! Dia mengamuk gila tahu . Aku dah cuak dah , tiba2 polis datang soal jan , jan tak mengaku dah sebab memang dah duit tu takde dengan dia . Polis check semua rumah then aku dah kalut nak ambik duit tu nak sorok tempat lain ( aku ni bodoh jugak kan ? nak pergi sorok lagi buat ape ? ) . Masa tengah kalut ambik duit tu aku kantoi dengan kawan jan . Siapa kawan dia tu aku tak kenal .

me : weyh , kau jangan bagitahu jan tau ?
him : kesah lak aku ?
me : tolong ah wey , aku merayu ni .
him : aku nak bagitahu jugak .

tiba2 ..

polis : ni apa kat tangan awak ni ?
me : hurmm . saya jumpa ni kat sana ( jumpa la sangat )
polis : ok , mohd rizal .. you are under arrest . Dah terbukti kau yang rompak bank .
me : jan .. im sorry :(
jan : aku benci kau hani .

Gila lah !! aku sampai menangis2 . Dia text aku ( still in dream oke ) .. entah macam mana dia boleh text aku , aku pun tak tahu but for sure dia belum masok jail lagi ..

me : wey , sory lah .. jangan benci aku duhh ..
jan : ahh , kalau aku dah cakap aku benci tu , sampai bila2 aku benci .

teros aku wake up from dream and sleep ! pergh ! .. macam nak menangis ==' . Kawan kan .. orang kalau benci kita takkan kita tak sedih kot kan ? Aku text jan and told him about the dream . Dia cakap aku mimpi macam budak2 je . Tu lah kan =='