Wednesday, June 30, 2010

forget the pass

Look at the post tittle , forget the pass ? what about ? babe , dont worry lah . Like that boy cakap dekat aku ' dia pun kawan jugak dulu , jangan pikir jahat dia je . pikir la baik dia ' . hurm .. Thanks sayangg for the advice . U such a good person right ? iloveyou ;) .. and babe , we all here trying harder to solve your problem . Ignore je apa yang other people nak cakap dekat kau . Sebab kau ada aku and the other geng SUPER . I hope everything will back to normal like before :.) ..sampai bila2 pun aku sayang korang . FULLSTOP

Hurm . . how about you ? sorry for hating you before know your real situation . Aku juga tengah try harder dengan MR M untuk buat dia sedar apa yang dia buat dah broke heart dua orang yang betul2 sayangkan dia . Dia juga dah buat people around him worry about him . Why dude ? why sampai jadi macam ni ? Semua ni boleh settle la . Cuma , dont lie yourself , tetapkan pendirian and kuatkan semangat kau untuk shout apa yang kau rasa . Like i say dekat profile myspace aku sebelum ni ' hidup bukan untuk puaskan hati orang , tapi untuk puaskan hati kita sendiri ' . And what im trying to say kat sini bukanlah menyokong 100% apa yang HIM buat to HER . Cuma , fikir lah yang positif . Semua orang risaukan kau :)

Eh wifey , sorry sebab for all things that i must to keep from let you know . Aku kesian dekat kau , tapi ada yang lagi hurt . Maybe this is the lesson after kau mainkan lelaki around you . Sama jugak seperti KAU , girl . kau jugak being a player before kau couple with HIM right ? apa yang kita buat sebelum ni , orang akan balas DOUBLE even kita tak noticed pun benda tu . remember that semua . Jadi , dont regret lah . Its useless tahu tak ? Benda dah jadi , nothing can return back . Just forget about the pass even benda tu hurt sangat .
THERE ARE NO REGRETS IN LIFE , JUST LESSON .Keep in your mind , dont think nagative la . When we hurt someone feeling's , ingat .. someone jugak akan hurt feeling kita . lagi sakit tahu ? . .Jangan tengok jahat DIA je kan ? :)

Post this time to tell all people yang baca blog ni and make you all realize , tak semua benda yang kita nak , kita akan dapat . Even we try harder to get it , even kita sayang sangat . . kalau dah tertulis yang benda tu bukan milik kita . Sampai bila2 pun takkan jadi milik kita .
sorry lah post this time agak bosan , cuma sometimes i dont get it . why people so much care about orang yang buat salah dengan dia . Just look yourself first lah before salahkan orang sepenuhnya . Aku tak marah KAU , aku upset je . *jari tengah* ;)

weyy (!) ye . Memang aku jahat , so (?) tapi aku still ada perasaan ok . Ye, sekarang sebab aku pulak yang hurt orang . Tapi , kau buat aku dulu , and i wont forgive you until i die . Faham tu ? Because of you , aku lose everything (!) . And bila aku forgive you , you hurt me lagi tahu tak . Jadi , apa yang kau buat . . aku takkan lupa sampai bila2 . Aku takkan nak kau sampai bila2 .. And i dont care kalau orang benci aku lepas ni because aku ada reason yang kuat :.) But MR M thankyou sangat because kau selalu ada dengan aku . Kau orang pertama yang aku percaya , and i dont care if after this you will hate me after know about my self .And sampai bila2 pun i will always love you .

P/S : DUDE , jangan buat kawan kau benci dengan kau . U will regret nanti . .

*little note : jangan merajuk lah , even takde kat topfrenz pun . Aku sayang kau jugak lah ;)